Antibiyotik mide bulantısı yapar mı?

FORUMSAL.NET YENİDEN ERİŞİME AÇILDI ForumSAL · Bilgilendirme

Yaşanan süreçte sabır gösteren ve yanımızda olan tüm üyelerimize teşekkür ederiz. Alternatif adreslerimiz üzerinden de bize ulaşabilirsiniz.

Alternatif erişim adreslerimiz
29 EKİM 2026 · CUMHURİYETİMİZİN 103. YILI

Bir milletin en büyük eseri.

Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun.

Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve tüm kahramanlarımızı saygı ve minnetle anıyoruz.

1923 — SONSUZA FORUMSAL • BİRLİKTE, NİCE YILLARA
⚪ Konu yazarı en son 16 gün önce aktifti
Antibiyotik mide bulantısı yapar mı, bakterilerin temizlenmesi ve iltihap iyileştirmesi için kullanılan antibiyotikler mide bulantısı yapar. Bunun yanı sıra karın sızısı ve baş dönmeside olabilir. Daha önce antibiyotik kullandığınızda karın ağrısı yaşadıysanız doktorunuzdan farklı bir ilaç isteyebilirsiniz.
Antibiyotik kullanmadan önce kesinlikle doktorunuza danışın.
 
Bazen kocaman oluyor, yutarken zorluk çektiğimden midem bulanıyor tabii
 
Antibiyotik biyeri tedavi ederken biyeri patlatıyo kesin bilgi
 
Geri